NISSAN 300ZX Turbo Z31

rok produkcji 1986

pojemniść 3000cc

moc seryjnie 200KM i 308 Nm

Po modyfikacjach:

340KM i 500Nm przy 1 bar doładowania

Modyfikacje:

kute tłoki i korbowody

panewki Toga

głowica i kolektory seria (narazie)

uszczelka pod głowicę Cometic

Turbo Garret GT2871

intercooler Yakuza ( w serii nie ma)

przelotowy układ wydechowy Yakuza

wtryskiwacze 720cc

pompa paliwa 250l/h

wzmocnione sprzęgło

Silnik VG30DT jest seryjnie mało wysiloną jednostką.

Daje to spore możliwości rozwoju.Szybkość wkręcania się tego

silnika jest zaskakująca.

Przy obecnej konfiguracji moment obrotowy jest bardzo

szybko generowany.

400Nm jest osiągane już przy 2900 obr/min. Chcąc osiągnąć

dalszy postęp trzeba by zwiększyć przepustowość głowicy oraz

kolektorów.

Podsumowanie.

Zaawansowany projekt i duże zaskoczenie u innych kierowców

na widok znikających tylnych świateł 300zx'a.


Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image