Mając szybkie auto czego chcieć więcej??


Etap I


Oczywiście by było jeszcze szybsze. Silnik tego kadeta to znany 2.0 16V o mocy 150KM. Modyfikacje objęły zrobienie kolektorów i całego ukł. Wydechowego z przelotowym tłumikiem.

Za dostarczanie odpowiedniej ilości powietrza odpowiada nowy dolot ze stożkowym filtrem. Znalazły swoje miejsce wałki  rozrządu o dłuższych czasach otwarcia zaworów, powiększone kanały w głowicy i zaprogramowana na nowo elektronika.

Zaowocowało to blisko 190KM.



Etap II

Apetyt właściciela na konie mechaniczne był jednak ciągle niezaspokojony. Następnym wyzwaniem jakie postawił naszej firmie było upchnięcie silnika 3l V6 pochodzącego z Omegi MV6.

Nie było to łatwe zważywszy, że omega ma napęd na tył a kadet miał pozostać przednionapędowy. Całe przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem. Dysponując wyjściowo mocą 211KM poddawany jest obecnie dalszym modyfikacją.



Etap III

Startując w wyścigach na ¼ mili dużo uwagi poświęcono redukcji masy. Na początku usunięto wszystko co było zbędne do jazdy. ABS czy silniczek nawiewu powietrza to przecież zbędna masa. Przednia maska wykonana została przez nas z laminatu i jest dużo lżejsza od seryjnej. W tylnej klapie szklana szyba została zastąpiona pleksą.


Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image