AUDI A4 AVANT


Najlepszym podejściem do przeróbki mechanicznej jest wymiana wszystkich słabych elementów na mocniejsze lub bardziej wydajne.

Tak też postąpił właściciel Audi A4 1.8T Quattro.

Seryjnie samochód dysponował mocą 150KM.

Plan przeróbek objął:

-kute tłoki firmy JE

-wtryskiwacze 440cc

-nowy kolektor wydechowy

-turbo Garret GT28RS

-układ wydechowy o średnicy 3”

-duży intercooler umieszczony z przodu

Całość udało się właścicielowi zestroić popularnym SMT 6.

Aby pomieścić duży inercooler zaadaptowano przedni zderzak z modelu RS4 a o odpowiednie trzymanie się drogiodpowiedzialne jest gwintowane zawieszenie H&R.

Moc niestety nie była jeszcze sprawdzana na hamowni ale po dopracowaniu jeszcze oprogramowania Audi będzie mogło się poszczycić 3 z przodu. 

Image Image Image

Image Image