Prezentowany egzemplarz pochodzi z roku 1997 i legitymował się

seryjnie mocą 320KM i 440Nm

Po modyfikacjach 478KM i 582Nm przy 0,9 bar

Pomiarów przyspieszenia dokonano przy pomocy AP22 firmy Recetechnology

0-100  4,20
0-150  7,51
0-160  8,31
0-170  9,17
0-180  10,07
0-190  11,13
0-200  11,99

 

1/4mili 11,97  199,7km/h

Upgrade na 2012

-turbina Precision Turbo PT6466

-wtryski Injector Dynamics 1000cc

Moc 636KM i 640Nm przy 1,5 bar

przyspieszenia:

0-100 4,10

 0-160 7,15

0-180 8,74

0-200 10,20

Przy 1.8 bar 700+

1000m  19,7s  283km/h

1 mila  27,9s  315km/h

0-300  24,2s

http://www.youtube.com/watch?v=J4owXF3Ct2w



Na chwilę obecną:

Silnik:

-tłoki CP Pistons

-korbowody Brian Crower

-panewki ACL

-wałki rozrządu HKS 272

-zawory +1mm Brian Crower

-sprężyny zaworowe Brian Crower

-tależyki zaworowe Brian Crower

-prowadnice Supertech

-zabezpieczenia zaworów Ferrea

-uszczelniacze zaworów Powerenterprise

-koła rozrządu HKS

-pasek rozrządu Powerenterprise

-uszczelka pod głowicę Greddy 2mm

-powiększone i spolerowane kanały w głowicy

-śruby ARP

Osprzęt:

-kolektor wydechowy Yakuza

-układ wydechowy Yakuza

-kolektor ssacy Virtual Vorks

-turbo Precision Turbo PT6466
-QSV quick spool valve

-wtryskiwacze ID1000cc

-pompa paliwa Weldon 1100-A

-przedni Intercooler Jasma

-blow off HKS

-westgate Tiall 44

-przepustnica 90mm

-listwa paliwowa HKS

-regulator paliwa Aeromotive

-stand alone Nira 3i

Zawieszenie:

-gwint H&R

Koła:

-felgi Maya 8,5x20"przód ,12x20" tył

-opony Michelin Pilot Sport Cup+ 245/30/20 przód 315/25/20 tył

Na pierwszym zdjęciu widać jak wyglądała supra po wyjechaniu z fabryki.



Tutaj otzymała nowe kolory.

 


Do seryjnego przedniego zderzaka dołożono dokładkę.

 


Na kolejnych widać  już nowy przedni zderzak oraz progi.

 

 


A to już najnowszy zderzak zrobiony w Yakuzie

 

 

 



I jeszcze kilka różnych fotek